ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ:

ΑΛΛΑΓΗ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ.

Αλλαγές γίνονται  δεκτές με αντικατάσταση οποιουδήποτε άλλου προιόντος επιθυμείτε. Πραγματοποιούνται αλλαγές ΜΟΝΟ εντός του καταστήματος(Βενιζέλου 56 & Πατριάρχου Γρηγορίου Ε’1, Αμπελόκηποι Θεσ/νικη) με ενημερωση στο τηλεφωνο 2310749989. Επικοινωνείστε  μαζι μας για λεπτομέρειες που αφορούν τυχόν διευκρυνύσεις.

Ταχυδρομικά:

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΧΡΕΩΣΗ

Αναλαμβάνουμε να αντικαστήσουμε το προιόν που σας έχει αποσταλεί με δική μας χρέωση εφόσον σας έχει αποσταλεί προιόν διαφορετικό με την παραγγελία σας. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο δεσμευόμαστε να σας στείλουμε κάποιο άλλο προιόν δικής σας επιλογής ίσης αξίας ή να επιστρέψουμε τα χρήματα σας. Εαν το προιόν είναι ελλατωματικό ( *πριν απο κάθε αποστολή το προιον ελέγχεται σχολαστικά ) αντικαθίσταται με άλλο πανομοιότυπο σύμφωνα με την παραγγελία σας.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΧΡΕΩΣΗ

  • Εαν το μέγεθος δε σας ταιριάζει
  • Εάν δε σας ικανοποιεί το ρούχο

Εφόσον η αλλαγή πραγματοποιείτε με δική σας χρέωση το προιόν μπορει να επιστραφεί και να αντικατασταθεί με οποιοδήποτε άλλο προιόν επιθυμείτε ίδιας αξίας ή με πρόσθετο τίμημα εντός5 ημερών απο την παραλαβή του προιόντος.

*Προιόντα γίνονται δεκτά προς αλλαγή ή επιστροφή μόνο όταν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ή πλυθεί.

*Αν επιθυμείτε να αλλάξετε ένα προιόν που έχετε αγοράσει από τα είδη προσφοράς οι αλλαγές γίνονται δεκτές αποκλειστικά με είδη σε προσφορά. Σε περιόδους εκπτώσεων, οι αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο με είδη σε έκπτωση, στην τρέχουσα τιμή τους.  Επιστροφή χρημάτων δε γίνεται δεκτή.

*Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής, καρτελάκι του brand κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα του ziog.gr ή με τηλεφώνημα 2310749989

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ:

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ:

ΑΛΛΑΓΗ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ.

Αλλαγές γίνονται  δεκτές με αντικατάσταση οποιουδήποτε άλλου προιόντος επιθυμείτε. Πραγματοποιούνται αλλαγές ΜΟΝΟ εντός του καταστήματος(Βενιζέλου 56 & Πατριάρχου Γρηγορίου Ε’1, Αμπελόκηποι Θεσ/νικη) με ενημερωση στο τηλεφωνο 2310749989. Επικοινωνείστε  μαζι μας για λεπτομέρειες που αφορούν τυχόν διευκρυνύσεις.

Ταχυδρομικά:

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΧΡΕΩΣΗ

Αναλαμβάνουμε να αντικαστήσουμε το προιόν που σας έχει αποσταλεί με δική μας χρέωση εφόσον σας έχει αποσταλεί προιόν διαφορετικό με την παραγγελία σας. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο δεσμευόμαστε να σας στείλουμε κάποιο άλλο προιόν δικής σας επιλογής ίσης αξίας ή να επιστρέψουμε τα χρήματα σας. Εαν το προιόν είναι ελλατωματικό ( *πριν απο κάθε αποστολή το προιον ελέγχεται σχολαστικά ) αντικαθίσταται με άλλο πανομοιότυπο σύμφωνα με την παραγγελία σας.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΧΡΕΩΣΗ

  • Εαν το μέγεθος δε σας ταιριάζει
  • Εάν δε σας ικανοποιεί το ρούχο

Εφόσον η αλλαγή πραγματοποιείτε με δική σας χρέωση το προιόν μπορει να επιστραφεί και να αντικατασταθεί με οποιοδήποτε άλλο προιόν επιθυμείτε ίδιας αξίας ή με πρόσθετο τίμημα εντός5 ημερών απο την παραλαβή του προιόντος.

*Προιόντα γίνονται δεκτά προς αλλαγή ή επιστροφή μόνο όταν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ή πλυθεί.

*Αν επιθυμείτε να αλλάξετε ένα προιόν που έχετε αγοράσει από τα είδη προσφοράς οι αλλαγές γίνονται δεκτές αποκλειστικά με είδη σε προσφορά. Σε περιόδους εκπτώσεων, οι αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο με είδη σε έκπτωση, στην τρέχουσα τιμή τους.  Επιστροφή χρημάτων δε γίνεται δεκτή.

*Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής, καρτελάκι του brand κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα του ziog.gr ή με τηλεφώνημα 2310749989

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ:

DONT PANIC: Αν έχετε προχωρήσει την παραγγελία σας και επιθυμείτε την ακύρωση της επικοινωνείστε τηλεφωνικά μαζί μας 2310749989, εντός της ημέρας και η παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτομάτως στην περίπτωση που ΔΕΝ έχει εκτελεστεί και ΔΕ σας έχει αποσταλεί.